Organizacja imprez jeździeckich

Doświadczenie w organizacji imprez jeździeckich zdobywaliśmy poprzez organizację własnych oraz wpieranie organizatorów największych wydarzeń jeździeckich w Polsce.
Dzisiaj oferujemy swoją wiedzę w postaci usług PR, marketingu oraz kompleksowego prowadzenia biura zawodów i biura prasowego.

Public relations i Marketing

Analizujemy grupę docelowa i przygotowujemy strategie, w których rekomendujemy działania , mające na celu budowanie wizerunku i relacji z otoczeniem i mediami. Służymy również wsparciem w ramach promocji i nagłośnienia wydarzenia. Posiadamy także kompetencje w zakresie marketingu i wprowadzania na rynek nowych produktów i marek.

Prowadzenie biura zawodów

Oferujemy kompleksowa usługę w ramach organizacji zawodów jeździeckich, począwszy od przygotowania i akceptacji propozycji zawodów, po rozliczenie wydarzenia. Biuro obsługuje organizatora zawodów także w trakcie samego wydarzenia (przyjmowanie zgłoszeń, wyniki, weryfikacja i zbieranie dokumentów, księgowość, itp.)

Prowadzenie biura prasowego

Zadaniem biura prasowego jest przede wszystkim obsługa dziennikarzy i reprezentantów mediów w trakcie trwania wydarzenia. Koordynujemy prace biura, przygotowujemy press kit’y, organizujemy konferencje prasowe, a także prowadzimy bieżąca obsługę w zakresie przygotowywania komunikatów prasowych, prowadzenia strony www czy fan page organizatora wydarzenia.


Wspieraliśmy:

 

 

 

 

 

  

 

Public relations/Marketing

Analizujemy grupę docelową i przygotowujemy strategie, w których rekomendujemy działania, mające na celu budowanie wizerunku i relacji z otoczeniem i mediami. Służymy również wsparciem w ramach promocji i nagłośnienia wydarzenia. Posiadamy także kompetencje w zakresie marketingu i wprowadzania na rynek nowych produktów i marek.

Prowadzenie biura zawodów

Oferujemy kompleksowa usługę w ramach organizacji zawodów jeździeckich, począwszy od przygotowania i akceptacji propozycji zawodów, po rozliczenie wydarzenia. Biuro obsługuje organizatora zawodów także w trakcie samego wydarzenia (przyjmowanie zgłoszeń, wyniki, weryfikacja i zbieranie dokumentów, księgowość, itp.)

Prowadzenie biura prasowego

Zadaniem biura prasowego jest przede wszystkim obsługa dziennikarzy i reprezentantów mediów w trakcie trwania wydarzenia. Koordynujemy prace biura, przygotowujemy press kit’y, organizujemy konferencje prasowe, przeprowadzamy wywiady, a także prowadzimy bieżąca obsługę w zakresie przygotowywania komunikatów prasowych, prowadzenia strony www czy fan page organizatora wydarzenia.

Back to Top